ARTICOLUL 16
Exceptări de la dreptul de retragere
e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator
Pentru a fi acceptat returul de produse, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost expediate.
Consumatorul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora.
Nu se acceptă produsele ale cărora ambalaje prezintă urme de uzură, sigilii rupte, folie rupta/dezlipita, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice.
Asigurati-va ca produsul returnat este protejat in timpul transportului prin:
cutie adecvata
bule de aer sau alte materiale ce ii pot asigura produsului protectia necesara pe timpul transportului
Nu se acceptă produsele ambalate necorespunzator care au suferit daune in urma returnarii.
Ne obligam sa rambursam toate sumele pe care le-am primit drept plată din partea dumneavoastra, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care produsele ajung fizic in posesia noastra si respecta toate cerintele de mai sus. Eventualele taxe de transport si de manipulare, aferente expedierii comenzii, nu se returneaza.
In conditiile in care bunurile returnate nu respecta politica de returnare ne obligam sa notificam in scris sau telefonic cumparatorul cu privire la neregulile constatate. Produsele ce nu respecta cerintele de returnare vor fi retrimise iar taxa de transport va fi suportata de catre cumparatorul initial.
Pentru reclamații și sugesții ne puteți contacta.
LUXURY RETAIL COMPANY S.R.L.
0745 542 132
office@topparfum.ro