Termeni si conditii de utilizare
1. Dispoziții inițiale
1.1. Acești termeni și condiții de afaceri definesc relația dintre compania noastră, LUXURY RETAIL COMPANY S.R.L., cu sediul în Bragadiru, Ilfov, str. Safirului Nr. 183-185 Bl. 1 Et. 3 Ap. 26, înregistrat la Registrul Comertului sub nr. J23/3423/2018, având cod fiscal RO39652484 în calitate de vânzător și operator al e-shopului cu adresa web www.topparfum.ro și dumneavoastră, clientul nostru, care încheie un contract de cumpărare cu noi.
1.2. Aplicăm o abordare uniformă pentru toți clienții noștri și le oferim aceleași beneficii, indiferent dacă sunt sau nu consumatori. Prin urmare, regulile stabilite în cadrul acestor Termeni și condiții de afaceri sunt valabile pentru toți clienții noștri.
1.3. Acești Termeni și condiții acoperă, în primul rând, cumpărarea produselor din e-shopul nostru. Sunt aplicabili, în egală măsură, pentru cumpărarea unor produse folosind linia telefonică pentru clienți.
2. Încheierea acordului de cumpărare
2.1. Puteți încheia un acord de cumpărare cu noi fie de la distanță, prin intermediul e-shopului sau al liniei telefonice pentru clienți/whatsapp.
2.2. În cazul unui acord de cumpărare încheiat de la distanță, comanda - plasată transmițând comanda prin pagina web sau prin intermediul liniei telefonice pentru clienți - constituie un proiect de acord. Comanda va fi valabilă pe o perioadă de 7 de zile, iar noi vom confirma primirea sa prin e-mail. Ca urmare, acordul de cumpărare va fi încheiat în momentul acceptării proiectului de acord de către noi, sub forma livrării produselor comandate. Vă vom informa prin e-mail despre expedierea produselor.
2.3. Livrăm bunuri numai în cantități obișnuite pentru consumul casnic. În anumite cazuri (în special în cazul promoțiilor sau al lichidărilor de stoc), ne rezervăm dreptul de a fixa cantitatea maximă pe care o putem furniza.
2.4. Pentru a trimite comanda în e-shop, faceți clic pe butonul „FINALIZEAZA COMANDA”. Atât condițiile de afaceri acceptate, cât și informațiile din comandă se arhivează pe o perioadă de 6 ani. Dacă ați introdus date incorecte în comandă, aveți opțiunea de a le corecta prin intermediul contului dvs. de client.
3. Informații generale
3.1. Oferim clienților noștri diverse reduceri, cadouri și alte vouchere. Utilizarea lor este dirijată de anumite reguli, care vor fi comunicate individual clientului, în fiecare situație. Cu excepția cazului în care se prevede altfel, fiecare voucher de reducere sau de cadou poate fi folosit o singură dată și numai un singur voucher de același tip poate fi folosit în cadrul aceleiași comenzi. Dacă nu se prevede altfel, reducerile nu pot fi combinate. În cazul în care valoarea voucherului cadou depășește valoarea cumpărăturii, diferența nu va fi transferată într-un nou voucher, iar suma neutilizată nu va fi rambursată.
3.2. În legătură cu cumpărătura efectuată, este posibil să primiți un chestionar de evaluare, de la o terță parte. Puteți să le împărtășiți și altora experiența referitoare la cumpărătură și la produse. Vom fi foarte fericiți dacă veți accepta să completați chestionarul.
3.3. LUXURY RETAIL COMPANY S.R.L. nu va vinde, închiria sau distribui informațiile colectate nimanui. Colectăm informațiile pentru a putea onora comenziile și pentru a servi cât mai bine clienții noștri cu informații complete referitoare la starea comenziilor sau a livrării. Informațiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informațiile referitoare la cărțile de credit nu vor fi colectate sau salvate de către noi. În orice moment puteți modifica sau șterge din baza noastră de date informațiile pe care ni le-ați oferit. Daca doriti sa modificați datele dumneavoastra personale aflate în posesia noastra, va rugam să ne contactati prin telefon la numarul: 0745542132
3.4. Vom încerca să vă informăm daca apar schimbări în politica noastră de confidențialitate care pot afecta modul în care utilizăm informația furnizată de dumneavoastră. Cu toate acestea, noi îi încurajăm pe utilizatori să fie responsabili în ceea ce privește confidențialitatea datelor personale și să verifice din când în când regulile stipulate de această politică, pentru a-și reactualiza preferințele.
3.5. În cazul în care doriți să formulați o reclamație referitoare la modul in care utilizăm datele dumneavoastra personale, vă rugăm să ne contactați prin telefon la numarul: 0745542132 sau prin e-mail la office@topparfum.ro
4. Politica de livrare
4.1. Livrarea se efectuează doar în zilele lucrătoare Luni-Vineri de către firma de curierat parteneră cu care avem contract de colaborare: Curiera.ro / Fan Courier.
4.2. Termenul de livrare este în mod obișnuit de 1-3 zile lucrătoare de când pleacă coletul de la noi, însă pot exista și întârzieri până la 10 zile lucrătoare datorită unor factori ce nu țin de magazinul nostru, precum evenimente meteo nefavorabile, incidentelor auto, personalului și a multor alți factori ce pot interveni. Ținem să menționăm faptul că majoritatea coletelor noastre ajung la clienți în 24 de ore lucrătoare de la expediere, însă NU putem garanta acest aspect.
4.3. Comenzile efectuate de Luni până Vineri până în ora 15:30 vor pleca în aceeași zi. Comenzile efectuate după ora 15:30 vor pleca a 2-a zi lucrătoare.
4.4. Taxa de transport este 16 RON, iar livrarea gratuită se oferă tuturor comenzilor de peste 300 RON.
4.5. Cum urmăresți comanda? Atunci când expediem coletul vei primi atât un SMS, cât și un mail cu nr de AWB, unde se specifică și firma de curierat, anume CURIERA.RO. Intri pe site-ul https://curiera.ro și la secțiunea "Vrei să afli statusul unei comenzi? introduci nr-ul de AWB primit. Cine este Curiera.ro ? Este firma care colectează toate coletele din depozitele TopParfum.ro - urmând ca ei sa livreaze coletele în București și Ilfov, însă național în final coletul va ajunge la tine prin FAN COURIER. Asta nu înseamnă ca național ajung mai greu coletele, ba dimpotriva ! Deci stai liniștit, tot la fel de repede ajungem la tine !
5. Metode de plata
5.1. Metodele de plata disponibile pe www.topparfum.ro sunt RAMBURS (numerar) la livrare : plătești atunci când primești coletul de la curier sau Online cu cardul bancar : plătești la noi pe site și scapi de grija banilor atunci când aștepți curierul ! Toate tranzacțiile online sunt securizate prin parteneriat cu EuPlatesc.ro.
5.2. Plata cash la livrare / numerar nu este supra-taxată, dar nici cea online cu cardul bancar nu este redusă. Este alegerea ta simplă cum optezi să plătești. Avem posibilitatea de plata și prin transfer bancar, însă aici trebuie să luați legătura cu staff-ul nostru pentru a se emite o factură proformă, iar în baza acelei facturi faceti plata. Coletul va fi expediat doar după ce banii vor intra în contul firmei noastre, indiferent dacă prezentați OP de plată.
6. Politica de retur
6.1. Solicitarea returului se poate transmite telefonic (sau whatsapp) la 0745 542 132, pe mail sau pe una dintre paginile noastre de socializare (facebook / instagram).
6.2. Puteti returna produsele în termen de 14 zile de la primirea coletului fara a specifica motivul returnării.
6.3. Produsele returnate trebuie sa fie sigilate, in starea in care au fost primite. Nu vor fi acceptate retururi pentru produse desigilate. Produsele trebuie sa fie returnate alături de toate accesoriile, vouchere, cadouri, mostre gratuite sau alte materiale primite. Aveti obligația în maxim 14 zile de a ne informa asupra dorinței de retur pe unul dintre canalele menționate în primul paragraf.
6.4. Taxa de retur este în valoare de 16 RON și va fi reținută din suma totală returnată.
6.5. Suma returnată va fi doar pe valoarea produselor (NU și pe transportul tur al produselor, acesta fiind un serviciu plătit de care ați beneficiat).
6.6. Banii se vor returna în contul bancar pus la dispoziție de client.
6.7. Puteți trimite prin ce curier doriți dumneavoastră (taxa de transport fiind plătită de cumpărător) sau putem trimite noi curier propriu și sumă de 16 RON conform subpunctului 6.4. va fi oprită din valoarea returului.
6.8. Vă precizăm că produsele de parfumerie și cosmetică comercializate prin intermediul www.topparfum.ro care au fost desigilate nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, conform preverilor Art. 16, lit. e din OUG 34/2014, actualizată.
Cităm din respectivul act normativ articolul 16, litera e):
ARTICOLUL 16
Exceptări de la dreptul de retragere
e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator
Pentru a fi acceptat returul de produse, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost expediate.
Consumatorul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora.
Nu se acceptă produsele ale cărora ambalaje prezintă urme de uzură, sigilii rupte, folie rupta/dezlipita, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice.
Asigurati-va ca produsul returnat este protejat in timpul transportului prin:
cutie adecvata
bule de aer sau alte materiale ce ii pot asigura produsului protectia necesara pe timpul transportului
Nu se acceptă produsele ambalate necorespunzator care au suferit daune in urma returnarii.
6.9. Ne obligăm să rambursăm toate sumele pe care le-am primit drept plată din partea dumneavoastră, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care produsele ajung fizic in posesia noastra si respecta toate cerintele de mai sus. Eventualele taxe de transport si de manipulare, aferente expedierii comenzii, nu se returneaza.
6.10. În condițiile în care bunurile returnate nu respectă politica de returnare ne obligăm sa notificăm în scris sau telefonic cumpărătorul cu privire la neregulile constatate. Produsele ce nu respecta cerintele de returnare vor fi retrimise iar taxa de transport va fi suportata de catre cumparatorul initial.
7. Garanția produselor
7.1. GARANTAM FAPTUL CA TOATE PRODUSELE COMERCIALIZATE PE SITE-UL NOSTRU SUNT ORIGINALE 100%
7.2. În cazul în care primiți un produs cu defect, vă rugăm să ne contactați, iar noi vom găsi soluția optimă împreună cu dumneavoastră. Vindem produse sigilate, iar acest lucru înseamnă că nu putem verifica fizic fiecare parfum din stoc și pot exista imperfecțiuni de producție.
7.3. Asigurarea produselor - Oferim asigurare de transport fiecărui colet trimis - astfel dacă cei de la curierat îți deteriorează coletul sau îl primești cu defecte, noi te asigurăm că îți trimitem altul în cele mai sigure condiții.
7.4. Asigurarea de ambalare/transport ! Ne asigurăm ca fiecare colet să fie bine-ambalat, corespunzător și etichetat FRAGIL.
7.5. Termene de valabilitate conforme ! Nu ținem pe stoc produse expirate sau neconforme cu fișa tip certificat de conformitate.
7.6. Parfumurile CLONA / Parfumurile DUPES / Parfumurile inspirate sau asemănătoare cu alte parfumuri : Vă rugăm să citiți și să luați la cunoștiință pentru a NU duce cumpărătorul în eroare faptul că pe magazinul nostru găsiți doar parfumuri arăbești - NU parfumuri de brand sau ce poartă denumirea unor case de parfumuri de renume. Parfumurile clona/dupes/asemanatoare sau inspirate dupa parfumuri ale marilor parfumieri prezintă doar mici asemănări, însă NU sunt la fel.
8. Promoții și reduceri
8.1. Parfum GRATUIT la orice comandă de peste 200 RON
8.1.a. Se oferă un parfum gratuit RANDOM (la întâmplare = nu poate fi ales) la comenzile de peste 200 RON doar dacă se îndeplinesc toate condițiile specificate în oferta aflată în desfășurare. Perioada de desfășurare a promoției este NEDETERMINATĂ și se poate opri oricând fără anunț în prealabil. Oferta se alege în coșul de cumpărături odată ce se îndeplinește suma de 200 RON ale produselor (fără transport și include reducerile de preț) - apare un Pop-Up sau puteti selecta manual în coșul de cumpărături.
8.1.b. Parfumul gratuit NU se trimite din sistem ! Dacă nu îl selectați dvs. în comandă acesta nu va fi trimis indiferent de suma comenzii. Acesta trebuie selectat de client înaintea finalizării comenzii.
8.1.c. Pentru comenzile telefonice parfumul NU se trimite automat. Acesta trebuie să fie solicitat telefonic și se va acorda dacă clientul îndeplinește condițiile ofertei.
8.1.d. Parfumul gratuit se poate alege o singură dată, o singură bucată la 5 zile lucrătoare. Dacă un client dă mai multe comenzi, fiecare comandă valorând mai mult de 200 lei asta nu însemana ca va primi mai multe cadouri surpriza, ci doar unul singur. Celălalte selectate vor fi ANULATE ! Parfumul GRATUIT se trimite o singură bucată per client indiferent de valoarea sau numarul comenzilor date. După ridicarea unei comenzi termenul de minim 5 zile lucrătoare va fi ridicat. Un exemplu concret: Clientul X comandă produse în valoare de 240 RON notată cu "comanda 1" și primește parfum GRATUIT. Dacă acesta mai dă o alta comanda de 350 RON notată fictiv "comanda 2", înainte să ridice "comanda 1", aceasta nu va beneficia de parfumul gratuit indiferent ca îi apare clientului în comandă. Însă dacă "comanda 1" apare ridicată de client și acesta dă "comanda 2" în termen mai mic de 5 zile lucrătoare, clientul va beneficia și de al doilea parfum gratuit.
8.2. Programul VIP
8.2.a. Punctele VIP / Puncte de loialitate / Puncte cadou / Puncte de reducere sau alte denumiri afișate pe site le vom denumi în continuare "puncte cadou". La fiecare 2 RON cheltuiți pe site-ul nostru primești 1 punct VIP în valoare de 0,10 RON. Punctele pot fi folosite pentru a scădea valoarea viitoarelor comenzi.
8.2.b. Punctele cadou sunt oferite doar clienților care dețin un cont ACTIV pe TopParfum.ro. Punctele cadou pot fi regăsite în contul fiecărui client la capitolul "Programul VIP", astfel vei ști în orice moment câte puncte disponibile ai.
8.2.c. Punctele cadou sunt valabile pe viață și nu expiră, însă acestea NU se pot transmite unui alt membru TopParfum.ro și nici NU pot fi cumulate cu punctele VIP de pe un alt user. NU poți folosi un cont pentru a plasa comenzi pentru persoane diferite, comenzile trebuie plasate doar pe numele celui care a creat contul, în caz contrar punctele NU se vor aplica. Punctele VIP se acordă în contul de client după ce ridicați coletul și le puteți folosi la următoarele comenzi, oricând !
8.2.d. Exemplu concret cum funcționează Faci o comandă de 350 RON -> primești 175 puncte VIP -> Ai reducere 17,5 RON la următoarea comandă.
8.2.e. Programul VIP se desfășoară pe o perioadă NEDETERMINATĂ și poate fi încheiat oricând fără anunț în prealabil.
8.3. Reducerile de tip VOUCHER
8.3.a. Reducerile de tip VOUCHER se aplică sub formă de cupoane / coduri ce pot fi folosite la finalizarea comenzii sau în coșul de cumpărături. Fiecare cod voucher are perioada de finalizare, unele pe o perioada nedeterminată în funcție de disponibilitatea acestora, altele pe perioadă fixă. Perioadele de campanie vor fi transmise odată cu oferta/codul, iar daca perioada nu este specificată atunci înseamnă ca se aplică pe o perioada nederminată și poate fi oprit ORICÂND fără anunț în prealabil.
8.3.b. Cele mai multe oferte de tip VOUCHER se trimit prin intermediul mailurilor de campanie tip "Newsletter". Pentru a primi astfel de mailuri, trebuie sa fii inregistrat în sistem ca abonat. De asemenea clienții cu cont activ pot primi mai multe reduceri dacă urmăresc paginile noastre de socializare, sms-urile primite de la noi sau dacă oferă recenzii/calificative produselor.
8.3.c. O comandă poate beneficia de un singur VOUCHER. Nu se pot aplica două sau mai multe reduceri de tip voucher în aceeași comandă.
8.3.d. Voucherele de la subpunctul 8.3. nu pot fi cumulate în aceeași comandă cu punctele de loialitate de la programul VIP descris la subpunctul 8.2.
8.4. Prețurile reduse ale produselor
8.4.a. Încercăm să oferim printre cele mai mici prețuri de pe piață, însă aceste prețuri sunt în funcție de furnizori, perioada, stoc, și mulți alți factori. Prețurile pot fluctua până la prețul normal (cel indicat pe site prin tăietura). Prețurile la reducere (cele netăiate) sunt pe o perioadă nedeterminată și pot crește/scădea în orice moment fără anunt în prealabil.
8.4.b. Prețurile anumitor branduri nu pot scădea sub un anumit prag, denumit R.R.P., impus de producători pentru egalitatea în vânzări. Dacă observați prețuri mai mici pe alte site-uri decât pe site-ul nostru vă rugăm să ne contactați și transmiteți aceste informații.
8.4.c. Oferta actuală (prețurile noi) se desfășoară in perioada 01 Iunie 2024 ora 00:00 - 31 Octombrie 2024 ora 23:59
Pentru reclamații și sugesții ne puteți contacta.
Program: L-V 08:30 – 17:00
Telefon / Whatsapp: 0745 542 132
Mail: office@topparfum.ro